Τι είναι το Street View;
Ποιοι είναι οι επόμενοι προορισμοί από όπου η Google θα συλλέξει φωτογραφίες Street View
Ανακαλύψτε ποια μέρη θα επισκεφτούμε στη συνέχεια με το αυτοκίνητο ή το Trekker του Street View
{[key]}, …Μάθετε περισσότερα
Συνεισφέρετε στο Street View
Παρουσιάστε την τοπική σας κοινότητα, μοιραστείτε τον περιβάλλοντα χώρο σας, κάντε επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν στους Χάρτες Google, προσθέστε τοπικούς δρόμους ή ενημερώστε οι ίδιοι το Street View. Μπορείτε να συνεισφέρετε περιεχόμενο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, οι οποίοι σχεδιάστηκαν για να σας βοηθήσουν να σημειώσετε επιτυχία στους Χάρτες Google.
Πρόγραμμα έμπιστων συνεργατών του Street View
Οι αξιόπιστοι επαγγελματίες είναι έμπειροι φωτογράφοι που διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό για τη δημιουργία περιεχομένου Street View, τόσο σε δρόμους όσο και σε εσωτερικούς χώρους. Απευθυνθείτε σε έναν αξιόπιστο επαγγελματία, για να δώσετε ζωή στον περιβάλλοντα χώρο σας στους Χάρτες Google.
Δημοσιεύστε συνδεδεμένες φωτογραφίες
Χάρη σε μια νέα λειτουργία σε έκδοση beta που διατίθεται στην εφαρμογή Street View, μπορείτε να δημιουργείτε περιεχόμενο Street View με smartphone Android
Τραβήξτε φωτογραφίες και μοιραστείτε τις εν κινήσει
Αποκτήστε εξοπλισμό Street View ready και δημοσιεύστε εικόνες εν κινήσει, με την εφαρμογή Street View.
Κατεβάστε την εφαρμογή Street View
Προκαλέστε το ενδιαφέρον των πελατών σας, δώστε ώθηση στην επιχείρησή σας
Δημιουργήστε μια σχέση εμπιστοσύνης και προσελκύστε πελάτες στην επιχείρησή σας. Προσφέρετε μια εικονική περιήγηση υψηλής ποιότητας που θα τους οδηγεί από τον δρόμο στη βιτρίνα σας και, στη συνέχεια, μέσα στην επιχείρησή σας.
-
Στο 44% των περιπτώσεων, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν προϊόντα χαρτογράφησης κατά την αναζήτηση επιχειρήσεων.
Μελέτη της Ipsos [PDF στα Αγγλικά]
-
Κατά μέσο όρο, το 41% αυτών των αναζητήσεων για μέρη έχουν ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση επιτόπιας επίσκεψης.
Μελέτη της Ipsos [PDF στα Αγγλικά]
-
Λεπτομέρειες μελέτης
- Διενεργήθηκε μια έρευνα στο διαδίκτυο με καταναλωτές που αναζητούσαν κάποιο εστιατόριο ή ξενοδοχείο στο διαδίκτυο μέσα στις προηγούμενες 30 ημέρες (με οποιαδήποτε συσκευή).
- Ένα συνολικό δείγμα 1.201 συμμετεχόντων συλλέχθηκε μεταξύ της 21ης Ιουλίου και της 2ης Αυγούστου 2015.
- Δημιουργήθηκαν διαφορετικές εκδοχές μιας τοπικής καταχώρισης επιχείρησης (μία για ξενοδοχείο και μία για εστιατόριο) που συμπεριλάμβαναν βασικές πληροφορίες, φωτογραφίες ή/και εικονική περιήγηση (τα ίδια μέσα χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία της κάθε έκδοσης).
- Ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να προβάλουν μία από τις διαφορετικές εκδοχές για κάθε επιχείρηση (με τυχαία σειρά). Κάθε συμμετέχοντας είδε τα εξής:
- 1 καταχώριση ξενοδοχείου + 1 καταχώριση εστιατορίου,
- 1 καταχώριση με εικονική περιήγηση + 1 καταχώριση χωρίς εικονική περιήγηση.
- Σημείωση: Η παρουσίαση των εναλλακτικών καταχωρίσεων έγινε τυχαιοποιήθηκε ομοιόμορφα και με συνέπεια σε όλο το πεδίο έρευνας.
- Μετά την προβολή κάθε καταχώρισης, δόθηκε οδηγία στους συμμετέχοντες να αξιολογήσουν κατά πόσο θα τους ενδιέφερε να κάνουν κράτηση.
- Οι αξιολογήσεις για τις εναλλακτικές καταχωρίσεις (με εικονική περιήγηση και χωρίς εικονική περιήγηση) συγκεντρώθηκαν, έτσι ώστε να κατανοήσουμε την επιρροή που έχουν οι εικονικές περιηγήσεις στο ενδιαφέρον για την επιχείρηση που παρουσιάζεται.
Λήψη επισκόπησης [PDF]
Συνεργαστείτε με έναν αξιόπιστο φωτογράφο ή φωτογραφικό πρακτορείο
Επικοινωνώντας και προσλαμβάνοντας αξιόπιστους φωτογράφους και φωτογραφικά πρακτορεία, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα της επιχείρησής σας στους Χάρτες Google