Διαχείριση τώρα

Οι ερωτήσεις σας για το Επιχειρηματικό προφίλ, με απαντήσεις

Συνήθεις ερωτήσεις για το Εταιρικό προφίλ

Το Εταιρικό προφίλ σας είναι ένα εργαλείο χωρίς χρέωση που σας επιτρέπει να ελέγξετε πού εμφανίζεται η επιχείρησή σας στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google. Με το Εταιρικό προφίλ σας, μπορείτε να συνδεθείτε με πελάτες, να δημοσιεύσετε ενημερώσεις, να παραθέσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να δεχτείτε παραγγελίες στο διαδίκτυο και άλλα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η Google αντλεί πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας

Ναι, η δημιουργία Εταιρικού προφίλ στο Google είναι χωρίς χρέωση. Δημιουργήστε το προφίλ σας χωρίς κόστος και διαχειριστείτε την επιχείρησή σας από την Αναζήτηση και τους Χάρτες Google, για να αρχίσετε να προσεγγίζετε περισσότερους πελάτες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Χάρτες Google για να διαχειριστείτε το Επιχειρηματικό προφίλ σας στην κινητή σας συσκευή. Σε υπολογιστή, μπορείτε να το διαχειριστείτε απευθείας από την Αναζήτηση Google στο πρόγραμμα περιήγησης.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση του προφίλ σας από την Αναζήτηση και τους Χάρτες

Ναι, μπορείτε να έχετε προφίλ αν η επιχείρησή σας δεν έχει φυσική διεύθυνση, αρκεί να έχετε προσωπική επαφή με τους πελάτες. Μπορείτε επίσης να έχετε προφίλ αν πρόκειται για υβριδική επιχείρηση που εξυπηρετεί τους πελάτες στη διεύθυνση της επιχείρησης και πραγματοποιεί επισκέψεις ή παραδόσεις απευθείας στους πελάτες. Μπορείτε επίσης να έχετε προφίλ αν πρόκειται για επιχείρηση με περιοχή εξυπηρέτησης που πραγματοποιεί επισκέψεις ή παραδόσεις απευθείας στους πελάτες, αλλά δεν εξυπηρετεί πελάτες στη διεύθυνση της επιχείρησης, π.χ. υδραυλικός ή υπηρεσίες καθαριότητας.

Μάθετε πώς μπορείτε να διεκδικήσετε και να επαληθεύσετε το προφίλ σας, αν είστε επιχείρηση με περιοχή εξυπηρέτησης

Ναι. Το δωρεάν Επιχειρηματικό προφίλ σας λειτουργεί συμπληρωματικά στον ιστότοπό σας, προσθέτοντας περισσότερη ορατότητα στον τρέχοντα ιστότοπο της επιχείρησής σας στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις επαληθεύουν την ιδιοκτησία μέσω τηλεφώνου, SMS ή ζητώντας και λαμβάνοντας μια ταχυδρομική κάρτα στη διεύθυνσή τους από την Google.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επαλήθευση της επιχείρησής σας

Με την επαλήθευση μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι είστε ο νόμιμος κάτοχος της επιχείρησης, προκειμένου να έχετε δικαίωμα διαχείρισης του Επιχειρηματικού προφίλ σας. Η ασφάλειά σας είναι σημαντική για εμάς και δεν θέλουμε κανένας άλλος πέρα από εσάς ή τους εγκεκριμένους διαχειριστές σας να πραγματοποιεί ενημερώσεις στο προφίλ σας.

Μπορείτε να δείξετε ότι προσφέρετε υπηρεσίες τόσο με φυσική παρουσία όσο και στο διαδίκτυο στο Εταιρικό προφίλ σας χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την εμφάνιση των υπηρεσιών σας στο διαδίκτυο

Ναι, μπορείτε να απαντάτε σε κριτικές, όταν είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας. Όταν απαντάτε σε μια κριτική, η απάντησή σας εμφανίζεται κάτω από την κριτική του πελάτη στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google κάτω από την ετικέτα Απάντηση από τον κάτοχο.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις απαντήσεις σε κριτικές

Ναι. Αν η επιχείρησή σας παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες με διαφορετικά ωράρια (π.χ. ώρες εξυπηρέτησης ηλικιωμένων, παράδοση, φαγητό σε πακέτο), μπορείτε να ορίσετε την επιλογή περισσότερες ώρες αντί για ειδικό ωράριο λειτουργίας.

Μάθετε πώς μπορείτε να ορίσετε την επιλογή Περισσότερες ώρες

Χρησιμοποιήστε χαρακτηριστικά για να ενημερώσετε τους πελάτες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρετε, όπως "Σερβίρισμα στον χώρο" ή "Παραλαβή έξω από το κατάστημα". Μπορείτε επίσης να υποδείξετε τις προφυλάξεις ασφαλείας που έχει εφαρμόσει η επιχείρησή σας, όπως "Απαιτείται μάσκα", "Το προσωπικό κάνει ελέγχους θερμοκρασίας" ή "Οι επιφάνειες απολυμαίνονται μεταξύ επισκέψεων". Μάθετε πώς να προσθέτετε ή να επεξεργάζεστε τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την επεξεργασία χαρακτηριστικών

Ενημερώνετε το μενού σας, όταν αλλάζετε τα πιάτα που σερβίρετε ή αν έχετε ειδικές προσφορές για να προσελκύσετε πελάτες. Για να ενημερώσετε το μενού σας, συνδεθείτε στο Εταιρικό προφίλ σας. Στο μενού στα αριστερά, κάντε κλικ στην επιλογή Πληροφορίες > Μενού. Στη συνέχεια, επεξεργαστείτε ή προσθέστε στοιχεία.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση του προφίλ σας

Το κιτ μάρκετινγκ είναι ένα εργαλείο που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε υλικό μάρκετινγκ χωρίς χρέωση για την προώθηση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο και εκτός διαδικτύου. Προσαρμόστε το υλικό σας με λεπτομέρειες από το Εταιρικό προφίλ σας και κατεβάστε πόστερ έτοιμα για εκτύπωση, αυτοκόλλητα για παράθυρα, αναρτήσεις σε κοινωνικά μέσα έτοιμες για κοινοποίηση και άλλα. Οποιαδήποτε επιχείρηση με επαληθευμένο προφίλ μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στα δωρεάν στοιχεία στον ιστότοπο του κιτ μάρκετινγκ.

Λάβετε το κιτ μάρκετινγκ

Τώρα, μπορείτε να ενημερώνετε το Εταιρικό προφίλ σας απευθείας από την Αναζήτηση και τους Χάρτες Google. Για να ξεκινήσετε, συνδεθείτε με τον Λογαριασμό Google που χρησιμοποιήθηκε για την επαλήθευση της επιχείρησής σας. Στους Χάρτες Google, πατήστε τη φωτογραφία προφίλ σας στην επάνω δεξιά γωνία της εφαρμογής για κινητά και επιλέξτε το Εταιρικό προφίλ σας, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά τα εργαλεία. Στην Αναζήτηση Google, αναζητήστε την επιχείρησή σας κατά όνομα ή κάντε αναζήτηση για "η επιχείρησή μου", για να ενημερώσετε το προφίλ σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενημέρωση του προφίλ σας από την Αναζήτηση και τους Χάρτες

Τα Επιχειρηματικά προφίλ έχουν αντικαταστήσει το Google Places για επιχειρήσεις, τις Καταχωρίσεις Google και τις Σελίδες επιχείρησης στο Google+.

Ναι. Το Πρόγραμμα επιλεγμένων συνεργατών αναδεικνύει συνεργάτες που παρέχουν πολύτιμες υπηρεσίες στην ευρύτερη κοινότητα εμπόρων του Εταιρικού προφίλ στο Google.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους επιλεγμένους συνεργάτες μας

Από την παροχή προσαρμοσμένων συμβουλών έως τη βελτίωση της ροής εργασιών σας, παρέχουμε εργαλεία που βοηθούν τις επιχειρήσεις κάθε είδους να επιτύχουν και να αναπτυχθούν.

Ανακαλύψτε περισσότερα εργαλεία

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Ads για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες. Το Google Ads οδηγεί άτομα στην επιχείρησή σας, ανεξάρτητα από το τι προσφέρει προς πώληση.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη χρήση του Google Ads

Λάβετε μέρος στη συζήτηση

Διαχείριση τώρα