GoogleAnalytics

Πρότυπο μελέτης περίπτωσης

Κάθε case study θα πρέπει να έχει την εξής δομή:

Κείμενο: ΤΟ ΠΟΛΥ 1 παράγραφος

Συμπεριλάβετε τις διευθύνσεις URL του ιστοτόπου και τα στοιχεία επικοινωνίας για τον πελάτη σας

Ενότητα 1 - Επισκόπηση πελάτη

  • Ορίστε το σκηνικό
  • Σε ποιο κλάδο δραστηριοποιείται ο πελάτης σας;
  • Βάση της συνεργασίας μαζί σας

Κείμενο: ΤΟ ΠΟΛΥ 4 παράγραφοι

Συμπεριλάβετε screenshots και δείγματα προσαρμοσμένου κώδικα όπου αυτό είναι δυνατόν

Ενότητα 2 - Τεχνικές δεξιότητες

Αποδείξτε την εξειδίκευσή σας και συμπεριλάβετε:
  • Παραδείγματα εφαρμογής σύνθετων λειτουργιών (παρακολούθηση ηλεκτρονικού εμπορίου, συμβάντων, flash κ.λπ.)
  • Παραδείγματα προσαρμοσμένου κώδικα και περιπτώσεις όπου πραγματικά ξεπεράσατε τον εαυτό σας με τη χρήση του Google Analytics (π.χ. χρήση της συνάρτησης setVar και της utm_nooveride κ.λπ.).
  • Την αντίληψή σας για τον τρόπο λειτουργίας του προϊόντος

Κείμενο: ΤΟ ΠΟΛΥ 4 παράγραφοι

Συμπεριλάβετε screenshots και γραφήματα/διαγράμματα προσαρμοσμένου κώδικα όπου αυτό είναι δυνατόν

Ενότητα 3 - Δεξιότητες ανάλυσης

Αφού κατορθώσατε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά το προϊόν, στη συνέχεια πώς αξιοποιήσατε τα πολύτιμα δεδομένα που δημιουργήθηκαν; Εξηγήστε μας:
  • Εντοπίσατε προβλήματα στον ιστότοπο
  • Αναπτύξτε μεθόδους για την αξιολόγηση του προβλήματος
  • Εκτιμήσατε την κατάσταση

Κείμενο: ΤΟ ΠΟΛΥ 2 παράγραφοι

Συμπεριλάβετε screenshots και γραφήματα/διαγράμματα προσαρμοσμένου κώδικα όπου αυτό είναι δυνατόν

Section 4 - Γνώσεις πάνω στον επιχειρηματικό τομέα

Τέλος, ποιες συστάσεις απευθύνατε στον πελάτη σας με βάση την εργασία που κάνατε; Αποδείξτε μας:
  • Τη δυνατότητά σας να σχηματίζετε μια υπόθεση
  • Τις εφαρμόσιμες παρατηρήσεις που προσφέρατε σε επίπεδο ανώτερων στελεχών
  • Τα αποτελέσματα που θα είχαν οι συμβουλές σας στην επιχείρηση αν εφαρμόζονταν