GoogleAnalytics

Επαναληπτικό μάρκετινγκ με το Google Analytics

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένας δυναμικός τρόπος να προσεγγίσετε πελάτες και να τους φέρετε ένα βήμα πιο κοντά στην αγορά. Μπορείτε με μεγάλη ευκολία να εκμεταλλευτείτε όλα τα πλούσια δεδομένα που έχετε στο Google Analytics και να τα χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας σας.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Επισκόπηση

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ με το Google Analytics σάς επιτρέπει να αξιοποιήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, οι οποίοι δείχνουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας -- π.χ. επισκέπτες που αφιερώνουν χρόνο στην προβολή συγκεκριμένων σελίδων ή που τοποθετούν αντικείμενα στο καλάθι αγορών τους. Μόλις εντοπίσετε το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να εκτελέσετε σε ολόκληρο το Δίκτυο εμφάνισης Google (GDN) διαφημίσεις που είναι προσαρμοσμένες σε αυτό το κοινό.

Πώς λειτουργεί;

Μπορείτε να βρείτε τους πελάτες που θέλετε εύκολα και γρήγορα. Επιλέξτε από προκαθορισμένες λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ ή δημιουργήστε τις δικές σας προσαρμοσμένες λίστες—όλες βάσει των οικείων μετρήσεων του Google Analytics, όπως οι σελίδες που προβλήθηκαν, η διάρκεια των επισκέψεων και οι ολοκλήρωση των στόχων. Στη συνέχεια, στείλτε αυτόματα τις λίστες πελατών σας στο Google AdWords και εκτελέστε στοχευμένες διαφημίσεις σε λίγα λεπτά, μόνο με μερικά κλικ. Προσεγγίστε ακριβώς το κοινό που θέλετε αξιοποιώντας τις πάνω από δύο εκατομμύρια ιστοσελίδες στο GDN.

Πού είναι;

Κάντε κλικ στην καρτέλα "Διαχειριστής" στην πάνω γωνία του Google Analytics (πρέπει να είστε διαχειριστής του λογαριασμού), έπειτα κάντε κλικ στην καρτέλα για "Λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ".

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Επαναληπτικό μάρκετινγκ με το Google Analytics;

  • Συνδεθείτε με ακριβώς τους κατάλληλους πελάτες χρησιμοποιώντας πλούσιες διαδικτυακές πληροφορίες
  • Προβάλλετε στοχευμένες διαφημίσεις GDN βάσει των συγκεκριμένων ομάδων πελατών σας
  • Δημιουργήστε και επεξεργαστείτε με ευκολία εξελιγμένες λίστες στις διαισθητικές διεπαφές μας

Σκεφτείτε τι μπορεί να κάνει το Επαναληπτικό μάρκετινγκ για τη στρατηγική διαφημίσεών σας

  • Εντοπίστε και κερδίστε νέους πελάτες στην περιοχή σας
  • Διασφαλίστε την πώληση για καταναλωτές που πραγματοποιούν διερευνητικές συγκρίσεις
  • Προσελκύστε καταναλωτές που τοποθέτησαν αντικείμενα στο καλάθι τους, αλλά δεν ολοκλήρωσαν την αγορά
  • Διατηρήστε πελάτες, οι οποίοι πραγματοποίησαν αγορά στο παρελθόν
  • Προσφέρετε ειδικά προνόμια και εκπτώσεις στους πιο πιστούς σας πελάτες

Θετικά σχόλια πελατών

SPIL GAMES

"Το επαναληπτικό μάρκετινγκ με το Google Analytics είναι πολύ εύχρηστο και μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε ακριβώς το είδος των πελατών που θέλουμε. Το γεγονός ότι είναι ενσωματωμένο με το Google Analytics και το AdWords είναι πολύ αποτελεσματικό -- δεν χρειαστήκαμε νέα εκπαίδευση για τις ομάδες μας.

"Βλέπουμε πολλές ευκαιρίες γι 'αυτό -- π.χ. την εκτέλεση περισσότερων αλλά μικρότερων καμπανιών προβολής προκειμένου να επικεντρωθούμε σε συγκεκριμένα τμήματα των πελατών μας".

-- Jeroen van der Veen, Senior SEA Specialist της Spil Games