Συνήθεις ερωτήσεις

Με ποιον τρόπο εφαρμόζετε την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου σχετικά με το «δικαίωμα στη λήθη» (right to be forgotten);

Η πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου έχει έντονες συνέπειες στις μηχανές αναζήτησης στην Ευρώπη. Το δικαστήριο θεώρησε ότι συγκεκριμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν από μηχανές αναζήτησης όπως το Google να καταργήσουν τα αποτελέσματα αναζητήσεων που περιλαμβάνουν το όνομά τους. Για να έχουν αυτό το δικαίωμα οι χρήστες, οι πληροφορίες που εμφανίζονται θα πρέπει να είναι "ακατάλληλες, να μην είναι ή να έχουν πάψει να είναι συναφείς ή υπερβολικές.

Από τη δημοσίευση αυτής της απόφασης στις 13 Μαΐου 2014, καταβάλλουμε συνεχώς προσπάθειες για να συμμορφωθούμε σε αυτήν. Πρόκειται για μια περίπλοκη διαδικασία επειδή θα πρέπει να αξιολογούμε κάθε μεμονωμένο αίτημα και να εξισορροπούμε τα δικαιώματα του ατόμου για τον έλεγχο επί των προσωπικών του δεδομένων με το δικαίωμα του κόσμου στην ενημέρωση και τη διανομή πληροφοριών.

Εάν θέλετε να υποβάλετε κάποιο αίτημα κατάργησης, συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα ιστού. α λάβετε μια αυτόματη απάντηση με την οποία θα επιβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει το αίτημά σας. Στη συνέχεια, θα αξιολογήσουμε την περίπτωσή σας. Λάβετε υπόψη ότι αυτό ενδέχεται να χρειαστεί χρόνο καθώς έχουμε ήδη λάβει πολλά αιτήματα αυτού του είδους. Κατά την αξιολόγηση του αιτήματός σας, θα εξετάσουμε αν τα αποτελέσματα περιέχουν παλιά στοιχεία σχετικά με την προσωπική σας ζωή. Θα ελέγξουμε επίσης αν υπάρχει ενδιαφέρον από το κοινό για τις πληροφορίες που απομένουν στα αποτελέσματα αναζήτησής μας, για παράδειγμα, αν σχετίζονται με οικονομικές απάτες, επαγγελματική αμέλεια, καταδικαστικές αποφάσεις ή τη δημόσια συμπεριφορά σας ως ένας κυβερνητικός υπάλληλος (εκλεγμένος ή μη). Πρόκειται για δύσκολες αποφάσεις και ως ιδιωτική εταιρεία ενδέχεται να μην είμαστε στην κατάλληλη θέση να αποφασίσουμε σχετικά με την περίπτωσή σας. Σε περίπτωση που διαφωνείτε με την απόφασή μας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της περιοχής σας.

Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με τις αρχές προστασίας δεδομένων και με άλλους φορείς μέσα στους επόμενους μήνες, για να βελτιώσουμε την προσέγγισή μας. Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου αποτελεί σημαντική αλλαγή για τις μηχανές αναζήτησης. Παρόλο που ανησυχούμε για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει, ταυτόχρονα θεωρούμε πως είναι σημαντικό να σεβαστούμε την απόφαση του Δικαστηρίου και να εργαστούμε σκληρά για να καταλήξουμε σε μια διαδικασία η οποία θα συμμορφώνεται με το νόμο.

Όταν αναζητάτε κάποιο όνομα, ενδέχεται να εμφανιστεί μια ειδοποίηση, η οποία θα σας ενημερώνει ότι τα αποτελέσματα ενδέχεται να έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας δεδομένων στην Ευρώπη. Εμφανίζουμε αυτήν την ειδοποίηση στην Ευρώπη, όταν ένας χρήστης αναζητά πολυάριθμα ονόματα και όχι απλώς σελίδες που έχουν θιγεί από κάποια κατάργηση.

Πώς προστατεύει η Google το απόρρητό μου και διατηρεί ασφαλή τα στοιχεία μου;

Γνωρίζουμε ότι η ασφάλεια και το απόρρητο είναι δύο πολύ σημαντικά στοιχεία για εσάς, και εμείς τα αντιμετωπίζουμε με τη δέουσα σοβαρότητα. Θέτουμε ως πρώτη μας προτεραιότητα την παροχή ισχυρών δομών ασφάλειας και του αισθήματος βεβαιότητας ότι τα στοιχεία σας είναι ασφαλή και προσπελάσιμα όποτε το απαιτήσετε.

Καταβάλλουμε συνεχώς προσπάθειες για να διασφαλίσουμε υψηλά επίπεδα ασφαλείας, να προστατεύσουμε το απόρρητό σας και να κάνουμε το Google ακόμη πιο αποτελεσματικό και χρήσιμο για εσάς. Επενδύουμε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως για την ασφάλεια και προσλαμβάνουμε παγκοσμίως αναγνωρισμένους ειδικούς σε ζητήματα ασφάλειας δεδομένων, προκειμένου να διατηρήσουμε ασφαλή τα στοιχεία σας. Έχουμε δημιουργήσει επίσης, εύχρηστα εργαλεία για το απόρρητο και την ασφάλεια, όπως ο Πίνακας ελέγχου Google, η επαλήθευση σε 2 βήματα και οι Ρυθμίσεις διαφημίσεων. Επομένως, να γνωρίζετε ότι, όταν πρόκειται για πληροφορίες που μοιράζεστε με την Google, έχετε τον έλεγχο.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να προστατεύσετε εσάς και την οικογένειά σας στο διαδίκτυο στο Κέντρο ασφάλειας της Google.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς διατηρούμε το απόρρητο και την ασφάλεια των προσωπικών σας στοιχείων και δίνουμε τον έλεγχο σε εσάς.

Πώς μπορώ να καταργήσω πληροφορίες για τον εαυτό μου από τα αποτελέσματα αναζήτησης του Google;

Τα αποτελέσματα αναζήτησης του Google αντικατοπτρίζουν το περιεχόμενο που διατίθεται δημόσια στον ιστό. Οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να καταργήσουν απευθείας περιεχόμενο από τους ιστότοπους, συνεπώς, η κατάργηση αποτελεσμάτων αναζήτησης από το Google δεν οδηγεί σε κατάργηση του περιεχομένου από τον ιστό. Αν θέλετε να καταργήσετε κάτι από τον ιστό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον webmaster του ιστότοπου στον οποίο δημοσιεύεται το περιεχόμενο και να ζητήσετε να κάνει κάποια αλλαγή. Επιπλέον, εάν υπάγεστε στον Ευρωπαϊκό νόμο περί προστασίας δεδομένων και θέλετε να ζητήσετε αφαίρεση συγκεκριμένων πληροφοριών που σας αφορούν και εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, κάντε κλικ εδώ. Όταν καταργηθεί το περιεχόμενο και η Google λάβει υπόψη την ενημέρωση, οι πληροφορίες δεν θα εμφανίζονται εφεξής στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google. Εάν έχετε κάποιο επείγον αίτημα κατάργησης, μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε τη σελίδα βοήθειας για περισσότερες πληροφορίες.

Τα ερωτήματα αναζήτησής μου αποστέλλονται στους ιστότοπους, όταν κάνω κλικ στα αποτελέσματα Αναζήτησης Google;

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ναι. Όταν κάνετε κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης στην Αναζήτηση Google, το πρόγραμμα περιήγησής σας ενδέχεται να στέλνει επίσης τη διεύθυνση διαδικτύου ή τη διεύθυνση URL της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης στην ιστοσελίδα προορισμού ως Παραπομπή HTTP. Η διεύθυνση URL της σελίδας των αποτελεσμάτων αναζήτησης ενδέχεται να περιέχει μερικές φορές το ερώτημα αναζήτησης που θέσατε. Εάν χρησιμοποιείτε Αναζήτηση SSL (τη λειτουργία κρυπτογραφημένης αναζήτησης της Google), στις περισσότερες περιπτώσεις, οι όροι αναζήτησής σας δεν θα αποστέλλονται ως μέρος της διεύθυνσης URL στην Παραπομπή HTTP. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις σε αυτήν τη συμπεριφορά, όπως σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε κάποια λιγότερο δημοφιλή προγράμματα περιήγησης. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Αναζήτηση SSL εδώ. Τα ερωτήματα αναζήτησης ή οι πληροφορίες που περιέχονται στην Παραπομπή HTTP ενδέχεται να είναι διαθέσιμα μέσω του Google Analytics ή άλλης διεπαφής προγραμματισμού εφαρμογών (API). Επιπλέον, οι διαφημιζόμενοι ενδέχεται να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά που προκάλεσαν ένα κλικ σε διαφήμιση.